معلم خصوصی زبان در منزل

انگلیسی زبانی بین المللی است که در همه جای دنیا برای افراد در سنین مختلف کاربرد دارد. با یادگیری این زبان می توانید موفقیت های تحصیلی و شغلی فراوانی را کسب کنید. یادگیری زبان باید با بهترین روش آموزشی صورت بگیرد، تا نتیجه بسیار خوبی را برای زبان آموز به همراه داشته باشد. از موثرترین شیوه ها می توان به کلاس های خصوصی اشاره کرد، که لازمه آن داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی  ماهر و با تجربه است. در ادامه این مقاله در ارتباط با یادگیری زبان به کمک یک معلم خصوصی می پردازیم و مزایای آن را ذکر می کنیم. پس با ما همراه باشید.

تحقیق و پیدا کردن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی که تسلط کافی به جدیدترین متدهای آموزشی داشته باشد، شاید برای برخی از علاقه مندان به یادگیری دشوار باشد، زیرا لازم است فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرند تا بتوانند به بهترین روش انگلیسی بیاموزند و به موفقیت چشمگیری دست یابند. در واقع کلاس های خصوصی زبان مزایای زیادی برای زبان آموزان دارند و به آن ها کمک می کنند تا با برنامه ریزی شخصی و مطابق با هدفشان پیش روند. 
معلم-خصوصی-زبان-در-تهران

یکی از مشکلات بسیاری از افرادی که می خواهند زبان یاد بگیرند، کمبود وقت و مشغله کاری است، اما بنا به دلایلی باید انگلیسی خودشان را نیز تقویت کنند، تا به موقعیت های شغلی و تحصیلی بالاتری دست یابند. در این هنگام تدریس انگلیسی توسط معلم خصوصی زبان در منزل راهی آسان و مطمئن برای آموزش خواهد بود. زیرا همان طور که می دانید دیگر لازم نیست زمانی برای رفت و آمد به آموزشگاه و ماندن در ترافیک صرف کنید، بلکه می توانید از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. همچنین انعطاف پذیر بودن ساعت و تعداد جلسات کلاسی، یادگیری زبان را برای همه افراد با مشغله های کاری زیاد آسان کرده است.

بهره گیری از معلم خصوصی زبان انگلیسی بسیاری از مشکلات مربوط به کلاس های ترمیک و گروهی را بر طرف می کند. برای مثال در کلاس های ترمیک تعداد بالای زبان آموزان باعث می شود، تا مدرس نتواند بر روی نقاط ضعف شما تمرکز کند و یا توضیحات بیشتری پیرامون آن دهد. از همه مهم تر این که سطح علمی زبان آموزان با یکدیگر کاملا متفاوت است و تعداد زیاد افراد حاضر در کلاس موجب می شود، وقت کافی برای پرسیدن سوالات درسی در هنگام تدریس استاد نباشد. اما معلم خصوصی زبان در منزل با برگزاری کلاس های هدفمند و تک نفره، انگلیسی را گام به گام و با توجه به نقاط ضعف و قوت و همچنین هدف زبان آموز آموزش می دهد، تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

  • برنامه ریزی شخصی مطابق با نیاز و هدف زبان آموز مثل تحصیل، کار، مسافرت، زندگی و …
  • کلاس های خصوصی آموزشی جهت آمادگی برای آزمون های تافل و آیلتس
  • امکان یادگیری به صورت فشرده و کوتاه مدت
  • امکان مشورت با معلم خصوصی زبان انگلیسی در رابطه با متد آموزشی
  • آمادگی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر دنیا

متدها و روش های زیادی برای آموزش زبان وجود دارد. معروف ترین شیوه آموزشی به این صورت است که چهار مهارت اصلی یعنی Reading، Writing، Listening، Speaking و همچنین گرامر و لغات را کاملا گام به گام پوشش دهد. امروزه برخی معتقدند که می توانند از فیلم ها و موزیک ها نیز در کنار آموزش مهارت ها استفاده کنند و نتیجه بسیار خوبی نیز دریافت کنند. با این حال یک معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل با متد و روشی، آموزش را پیش می برد که برای شما مناسب تر است. مثلا برخی افراد هدفشان از یادگیری زبان فقط مسافرت کردن است و مهارت مورد نیازشان را تنها مکالمه می دانند و علاقه ای به یادگرفتن نوشتن یا گرامر ندارند. در عین حال برخی دیگر تمایل دارند برای آزمون آیلتس آماده شوند و فراگیری مهارت ها برایشان بسیار اهمیت دارد.

دوره های آموزشی توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی

در کلاس های یک معلم خصوصی زبان انگلیسی دوره های زبان انگلیسی به صورت متداول یعنی در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته برگزار می شود. معلم خصوصی زبان در منزل با توجه به هدف و سطح شما مشخص می کند که به چه کتابی برای آموزش نیاز دارید. ممکن است در کنار کتاب های اصلی، از منابع کمک آموزشی و کتاب های داستان کوتاه نیز استفاده کند، تا سطح زبان شما ارتقا یابد. می توانید با هماهنگی کلاس در زمان و تعداد جلسات بیشتر با معلم خصوصی زبان انگلیسی، زودتر به مرحله پیشرفته برسید و تسلط قابل قبولی به زبان پیدا کنید. این دوره ها برای گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با کتاب ها و منابع مختلفی تدریس می شود.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان

این روزها به دلیل اهمیت بالای زبان انگلیسی، بسیاری از والدین برای کودکان خود در سنین ابتدایی کلاس های زبان را آغاز می کنند. آموزش در این سنین به دلیل هوش و گیرایی فوق العاده بچه ها، نتایج خوبی به همراه دارد. کودک دو زبانه آینده درخشانی در زمینه های تحصیلی و کاری خواهد داشت. در سال های نخست زندگی کودکتان می توانید به یاری یک معلم خصوصی زبان در منزل آموزش را به همراه بازی و سرگرمی شروع کنید. معمولا معلم خصوصی زبان انگلیسی که برای کودکان کلاس برگزار می نمایند، از بهترین و جدیدترین متدها استفاده می کنند تا کودک به زبان علاقه مند شود. آموزش به همراه بازی در منزل که محیطی آشنا برای کودک است، می تواند بسیار موثر واقع شود.

هر چه معلم خصوصی زبان انگلیسی با زبان آموز ارتباط بهتری داشته باشد، نتیجه آموزش نیز بسیار عالی خواهد بود. انتخاب و گزینش یک مدرس با اخلاق و با حوصله که مانند یک دوست صمیمی برای شما باشد، مسلما شما را بیشتر به زبان علاقه مند می نماید. خوشبختانه امکان انتخاب معلم با معیارهای آموزشی خاص را در کلاس های خصوصی خواهید داشت، این در حالیست که هیچ اختیاری برای گزینش مدرس در کلاس های ترمیک آموزشگاه ها وجود ندارد.

امکان حواس پرتی و عدم تمرکز در کلاس های برگزار شده با معلم خصوصی زبان در منزل به حداقل ترین اندازه می رسد، زیرا توجه مدرس همواره به شخص زبان آموز است و تعامل آن ها با هم فرصتی برای پرت شدن حواس نمی گذارد. اما در کلاس های گروهی و ترمیک آموزشگاه ها که به صورت عمومی برگزار می شود، به دلیل تعداد بالای افراد حاضر در کلاس، ممکن است توجه به مدرس کمی سخت باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند از معلم خصوصی زبان انگلیسی در محل زندگی و کار خود بهره ببرند، تا نتیجه بهتری از آموزش داشته باشند.

معلم-خصوصی-زبان-برای-کودکان

به علت اهمیت بالایی که زبان انگلیسی در جهان کنونی دارد. در همه مدارس و دانشگاه های کشور تدریس می شود. در بیشتر اوقات به دلیل وقت کم کلاس ها و تعداد زیاد شاگردان کیفیت آموزشی به شدت پایین می آید و دانش آموزان و دانشجویان در زمان امتحانات نهایی دچار مشکل می شوند. انتخاب یک معلم خصوصی زبان انگلیسی به این افراد کمک می کند تا علاوه بر درک درست از مطالب آموزشی، امتحانات خود را نیز با موفقیت سپری کنند. حل تمرینات بیشتر و رفع اشکال به همراه توضیحات کامل و تکمیلی مدرس خصوصی از مزایای شرکت در این کلاس ها محسوب می شود.

موفقیت و کسب نمره قابل قبول آزمون های زبان انگلیسی برای بسیاری از زبان آموزان امری مهم و حیاتی است، چرا که برای اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر دنیا، به دست آوردن یک شغل بین المللی و … به مدرک این آزمون ها نیاز دارند. همان طور که می دانید نمره آزمون برای برخی شرکت ها، دانشگاه ها اهمیت دارد، بنابراین بهتر است با آمادگی کافی در این آزمون ها شرکت کنید. معلم خصوصی زبان در منزل به شما کمک می کند، تا با توجه به هدفتان با بهترین شیوه برای موفقیت در آزمون های تافل و آیلتس آماده شوید. کتاب ها و منابع آموزشی برای آزمون های ذکر شده با دوره های دیگر زبان انگلیسی متفاوت است و نیاز به تخصص و مهارت معلم خصوصی زبان انگلیسی دارد. البته انجام تمرینات درسی نیز در موفقیت شما نقش بسزایی خواهد داشت.

زمانی که برای کلاس های انگلیسی از یک معلم خصوصی زبان در منزل خودتان کمک می گیرید، به طور حتم هزینه آموزش نسبت به کلاس های ترمیک و گروهی آموزشگاه ها بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که یک معلم خصوصی برای برگزاری کلاس در محل مورد نظر شما، مبلغی را به عنوان هزینه ایاب و ذهاب نیز دریافت می نماید. البته معمولا هزینه کلاس های آموزشی زبان انگلیسی بستگی به سطح زبان آموز، متد آموزشی مدرس و تجربه و سابقه استاد دارد. دوره های تخصصی مثل آیلتس و تافل ممکن است هزینه متفاوتی نسبت به سایر دوره ها داشته باشد. با این وجود به نظر می رسد این کلاس ها و بهره گیری از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی سرمایه گذاری معقولانه ای برای آینده افراد می باشد، چرا که بهترین نتیجه را از این شیوه آموزشی به دست می آورند.