تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

تدریس خصوصی زبان ترکی به صورت حضوری و آنلاین با اساتید مجرب و کارآزموده

موسسه آقای زبان

بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی ترکی استانبولی

در سال های گذشته کشور ترکیه در زمینه های مختلف علمی و اقتصادی پیشرفت های قابل توجهی داشته است، این امر سبب شده افراد زیادی برای کار، تحصیل و زندگی به آن کشور مهاجرت کنند. یکی از مهم ترین چالش هایی که این افراد و حتی کسانی که مدام به ترکیه سفر می کنند با آن رو به رو هستند، زبان ترکی است. از این رو به دنبال روشی سریع و پر بازده برای فراگیری آن می گردند. کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی بهترین راه برای یادگیری این زبان است، چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن سطح شما را به مرحله قابل قبولی می رساند. در این مقاله اطلاعات کامل تری در رابطه با زبان ترکی، سطح ها و آزمون های معتبر بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

سطح های مختلف تدریس خصوصی زبان ترکی

 

به طور کلی سطوح مختلف تدریس خصوصی زبان ترکی شامل دوره های مبتدی، متوسطه و پیشرفته هستند، که هر کدام از این سطح ها خودشان به دو سطح دیگر تقسیم می شوند، که عبارتند از:

  • سطح مبتدی A: (A1/A2)
  • سطح متوسطهB : (B1/B2)
  • سطح پیشرفته C: (C1/C2)

اگر تاکنون به کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی نرفته اید و هیچ آشنایی با آن ندارید، سطح A1 برای شما مناسب است. در واقع A1  اولین مرحله برای شروع زبان ترکی می باشد. بعد از گذراندن این سطح شما می توانید خودتان را معرفی نمائید. بخش های مهم یک تابلو یا اطلاعیه را درک کنید و ساده ترین درخواست های خود را بیان کنید.

در سطح A2 شخص تا 25 درصد به زبان ترکی تسلط می یاید. بخشی از مکالمات روزمره اطرافیان را متوجه می شود. همچنین قادر است برخی فرم های مربوط به بانک، شرکت ها، دانشگاه و … را تکمیل کند. کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی راهی مطمئن و سریع برای پیشرفت و گذراندن دوره های مبتدی ترکی استانبولی می باشند.

در سطحB1  زبان آموز تا حدودی به زبان ترکی آشنایی دارد و حتی مکالمات اولیه را به راحتی انجام می دهد. در پایان B1 فرد تسلط 40 درصدی به ترکی استانبولی خواهد داشت. در سطح B2  زبان آموز می تواند برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه و بر عهده گرفتن شغل در کشور ترکیه اقدام کند و با افراد مختلف به گفتگو بپردازد. او حتی می تواند با رعایت کامل قواعد و دستور زبان در مورد موضوعات پیچیده صحبت کند و نظرات شخصی خودش را بیان کند. کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی به بسیاری از زبان آموزان کمک کرده، تا در کوتاه ترین زمان ممکن سطح B2  را با موفقیت به اتمام برسانند و وارد مرحله پیشرفته آموزش شوند.

در سطح C1  میزان مهارت و تسلط زبان آموز در حدود 70 درصد خواهد بود و او می تواند بدون هیچ گونه مشکلی با رعایت کامل گرامر زبان، صحبت کند و حتی به این زبان مطالعات جامع داشته باشد و سرانجام بعد از پایان دورهC2  فرد به طور صد در صدی به زبان ترکی استانبولی مسلط خواهد بود و همانند زبان مادری با دیگران صحبت می کند.

مزایای کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی

سریع ترین و بهترین راه برای کسانی که قصد فراگیری زبان ترکی را دارند، کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی است. در کلاس های ترمیک و عمومی معمولا تعداد زبان آموزان زیاد است و مدرسین تمرکز کافی بر روی مشکلات درسی شما ندارد و به صورت کلی تدریس می کند.  اما در کلاس های خصوصی شما با توجه به هدفتان از یادگیری زبان و به کمک مدرس برنامه ریزی های دقیقی انجام می دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن به سطح مورد نظرتان می رسید. البته تمرین شما در خارج از ساعات کلاسی نیز در موفقیت تان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

بسیاری از زبان آموزان که برای زندگی و یا سفرهای مدام خود به دنبال یادگیری زبان ترکی هستند، مکالمه و گفتگوهای روزمره را در اولویت قرار می دهند. بنابراین می توانند در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی به راحتی این مهارت مهم و کاربردی را فرا بگیرند.

معلم-خصوصی-ترکی-استانبولی

متد های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

متدهای آموزشی زیادی برای تدریس زبان دوم وجود دارد. استفاده از ابزارهای کمک آموزشی مانند پادکست های مختلف، فلش کارت و … در کنار کتاب ها از مدرن ترین روش های آموزش است. در حالت کلی بهترین متد آموزشی برای زبان ترکی باید به گونه ای طراحی شده باشد، که هر چهار مهارت اصلی زبان یعنی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را مرحله به مرحله آموزش دهد، تا زبان آموز به هر کدام از این مهارت ها، تسلط نسبی پیدا کند.

البته گرامر و دستور زبان در یادگیری یک زبان جدید اهمیت ویژه ای دارد، زیرا علاوه بر صحبت کردن در نوشتن نیز تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین سعی کنید از مدرسی بهره بگیرید که،  هر چهار مهارت زبانی شما را تقویت می کند. لازم به ذکر است که برخی از افراد تمایل دارند، فقط مکالمه زبان ترکی را آموزش ببینند، کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی بهترین راه برای این افراد می باشد.

تدریس خصوصی زبان ترکی ویژه کودکان

والدین بسیاری برای مهاجرت و زندگی در ترکیه هدف بلند مدت دارند و ترجیح می دهند، قبل از سفرشان کودکان را با زبان ترکی آشنا کنند تا برقراری ارتباط در مهد کودک یا مدرسه برای آن ها راحت تر باشد. آموزش به کودکان باید با روش های نوین و به کمک بازی و سرگرمی صورت بگیرد و آن ها را به زبان ترکی استانبولی علاقه مند سازند. موثرترین و ایده آل ترین شیوه برای کودکان تدریس خصوصی زبان ترکی است.

علاوه بر این خوب است بدانید فراگیری زبان دوم به کودکان باعث می شود، هوش و استعداد آن ها تقویت شده و در آینده در زمینه های کاری و تحصیلی به موفقیت های چشمگیری دست یابند. در حقیقت دوران کودکی بهترین و مناسب ترین سن برای یادگیری هر زبانی است. بنابراین اگر قصد مهاجرت و زندگی در این کشور را دارید، از همان دوران کودکی به فرزندانتان ترکی استانبولی را آموزش دهید. از مزیت های آموزش و حضور در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی در سنین پایین، می توان به راحت و سلیس صحبت کردن و همچنین لهجه نداشتن بچه ها اشاره کرد.

آزمون های زبان ترکی

آزمون تومر TÖMER از معتبرترین آزمون های زبان ترکی است. داشتن این مدرک در واقع پیش نیازی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور است. این آزمون به نوعی معادل تافل یا آیلتس انگلیسی می باشد.  تومر به طور کلی در دو سطح دیپلما (Diploma) و سرتیفیکا (Sertifika) برگزار می شود، که سرتیفیکا شامل سه مدرک مجزای Elementary Certificate ، Intermediate Certificate وUpper-Intermediate Certificate  است.

افرادی که دوره های A1، A2، B1 و B2 را در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی سپری کرده باشند، می توانند مدرک سرتیفیکا را دریافت کنند. اما مدرک دیپلما که اعتبار آن مادام العمر است، به افرادی که سطوح C1  و C2 را سپری کرده اند و در آزمون مربوطه قبول شده اند، ارائه می شود. مدرک تومر برای همه کسانی که قصد تحصیل به زبان ترکی، کار در شرکت ها، ادارات و … را دارند، کاربرد زیادی دارد. حداقل میزان نمره برای قبولی در این آزمون 60 می باشد.

این آزمون برای همه دانشجویان خارجی که علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی هستند، مناسب می باشد. برای شرکت در این آزمون باید دارای مدرک دیپلم و یا در حال تحصیل سال آخر دبیرستان باشید. بنابراین برای ورود به دانشگاه های پزشکی کشور ترکیه، باید حتما در این آزمون نمره قابل قبولی به دست آورید. با کمک مدرسانی که تدریس خصوصی زبان ترکی دارند، به راحتی این مدرک را دریافت خواهید کرد. 

آزمون YÖS  به طور کلی از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول شامل سوالاتی در مورد ریاضی، هندسه و هوش است و بخش دیگر این آزمون برای سنجش زبان ترکی فرد می باشد، که شامل سه نمره A، B  وC  خواهد بود. اگر نمره قبولی در این آزمون را به دست نیاورید، باید در دوره یک ساله زبان ترکی TOMER شرکت کنید، تا آمادگی تحصیل و حضور در کلاس های پزشکی را داشته باشید. بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل در این رشته ها را دارند، در ایران کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی را شرکت می کنند و به راحتی نمره قبولی مورد نظر را کسب می کنند.

آموزش-زبان-ترکی-استانبولی- اقای زبان
تدریس-خصوصی-زبان-ترکی-در-منزل

این روزها به دلیل استقبال افراد مختلف برای یادگیری زبان ترکی، آموزشگاه و موسسات مختلفی اقدام به برگزاری دوره های عمومی و ترمیک در سطوح گوناگون کرده اند. با این حال برخی از این موسسات استانداردهای مهم و ضروری آموزش را رعایت نمی کنند. به همین دلیل بهتر است برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود از کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی بهره بگیرید، تا با بهترین و استانداردترین متد ممکن و در سریع ترین زمان به نتیجه ایده آل خود دست یابید. موسسه آقای زبان با افتخار اعلام می کند یکی از بهترین آموزشگاه های تدریس خصوصی زبان ترکی می باشد.

پر تکرارترین سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید، در رابطه با هزینه و شهریه کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی است. هزینه کلاس های خصوصی در حالت کلی کمی از کلاس های عمومی بیشتر است، چرا که تمرکز اصلی مدرس بر روی نقاط قوت و ضعف زبان آموز است، تا نتیجه مطلوبی را به دست آورند. با این حال سطح زبان، کتاب و روش آموزشی تعیین کننده هزینه کلاس است. کلاس های خصوصی سرمایه گذاری خوبی برای آینده شغلی و تحصیلی همه افراد هدفمند و با انگیزه می باشد.